AL-Kisah Punya Introduction

Ini cerita pasal aku? Bukan ini cerita pasal kami. Siapa kami? Kami di sini bermaksud sekumpulan manusia yang berjumpa pada Jun 1996 - Dis 1997 di utara tanah air. Ini cerita kami penuntut IKMSP. Institut Kemahiran Mara Sungai Petani, Sungai Petani kat mana? Buka buku geografi.. hahahaha

"paling penting sekali.. PERSAHABATAN. Blog ini pun atas sebab menghargai PERSAHABATAN. Sebelum pergi lebih jauh aku nak mintak maaf kalu ade tersinggung bahasa. Disini akan"


Wednesday 29 April 2009

sejenak di masa kini

Antara gambar terkini aktiviti makan bebudak ikm. Makan di bagan lalang. Tak ramai yang join. Tapi tak per yang penting friend line tak putus.

Semua dah kembang kembang. Dah jadi bapak la katakan. Cuma belum jadi datuk jer.
anyway kami harap sampai datuk pun friend-line kami tak putus

Photobucket

Mai dan tunang nyer. Bulan 12 2009 insyaAllah. Kurang member bujang. Takpelah kawin. kami pun semua dah lebih suku abad dah. hehehehe Jangan jadi homo dah ler.

Photobucket

Sebelah Mai tu Nazir.. Damn rare giler.. hehehe. Banyak atur cara kami setupkan dia tak dapat hadir. Tetiba rezki dia ada. Panjang umur lu bro..

Photobucket

Organizer 'iwan' baju hitam. Keep organizing bro .. Thanks...
Photobucket

From boys to men.. dari kiri.

hasrol, iwan, eres, hatta, mai, nazir. Kudos to you all.

Photobucket

rock and rollar.. metal haller.

4 comments:

Anonymous said...

xde org comment pon!?

ORENoren Boutique said...

hello....bro..banyakan lagi aktiviti diluar kawasan baru ramai yg loleh join....
anyway tahniah atas apa yang telah dirancang dan yang telah berjaya. ada rezeki gua akan join. sorry tak dapat join aktiviti yang terbaru. kiki and family - johor.

Anonymous said...

tukang buat blog nie pon x dtg.... apa cher...anyway.. enjoy mase makan kat bagan lalang...kena buat lagi nie...brrruuppp...

makro da ramos said...

aku raspek usaha korang...klau ader rezeki aku join okeyyy...arios