AL-Kisah Punya Introduction

Ini cerita pasal aku? Bukan ini cerita pasal kami. Siapa kami? Kami di sini bermaksud sekumpulan manusia yang berjumpa pada Jun 1996 - Dis 1997 di utara tanah air. Ini cerita kami penuntut IKMSP. Institut Kemahiran Mara Sungai Petani, Sungai Petani kat mana? Buka buku geografi.. hahahaha

"paling penting sekali.. PERSAHABATAN. Blog ini pun atas sebab menghargai PERSAHABATAN. Sebelum pergi lebih jauh aku nak mintak maaf kalu ade tersinggung bahasa. Disini akan"


Sunday 11 January 2009

Jun 1996. Ia bermula di sini

" dengan sukacita dimaklumkan anda telah terpilih untuk menjalani kursus LUKISAN SENIBINA bermula Jun 1996 sehingga Disember 1997 di INSTITUT KEMAHIRAN MARA SUNGAI PETANI. Anda dikehendaki melaporka diri . . . . ."
Macam tak caya dapat masuk sambung belajar. Disebabkan aku bukan kategori pelajar cemerlang, SPM pun 2 jer.. Sebab tak tahu nak kemane. Masuk je la IKM , itupun orang suruh amik borang. Walaupun IKM hanya sijil pada masa itu . Aku tak menyesal. Dalam satu tahun setengah itu aku belajar erti, susah senang, lapor dan kebulur, bebas dan terlalu bebas, hahahaha ketawa kejap, merantau melihat negeri orang, campur gaul dengan bermacam jenis manusia dan ragam. Dan yang paling penting sekali.. PERSAHABATAN. Blog ini pun atas sebab menghargai PERSAHABATAN. Sebelum pergi lebih jauh aku nak mintak maaf kalu ade tersinggung bahasa. Disini akan diceritakan kisah dan teladan sekumpulan kami warga IKM sungai petani. Read on fellasss

No comments: