AL-Kisah Punya Introduction

Ini cerita pasal aku? Bukan ini cerita pasal kami. Siapa kami? Kami di sini bermaksud sekumpulan manusia yang berjumpa pada Jun 1996 - Dis 1997 di utara tanah air. Ini cerita kami penuntut IKMSP. Institut Kemahiran Mara Sungai Petani, Sungai Petani kat mana? Buka buku geografi.. hahahaha

"paling penting sekali.. PERSAHABATAN. Blog ini pun atas sebab menghargai PERSAHABATAN. Sebelum pergi lebih jauh aku nak mintak maaf kalu ade tersinggung bahasa. Disini akan"


Wednesday 1 April 2009

Maafkan saya

"Sepatutnya ko tak perlu minta maaf pada pembaca blog. Sebab die orang tak bayar lu pun untuk bikin blog ni"

Tapi sebagai manusia yang tidak pernah kering dari melakukan kesilapan, saya mohon maaf sebab tidak meng'update' blog ini untuk beberapa minggu. Akses internet yang terhad dan kesibukan di pejabat telah menyebabkan segala planning dan update tergendala.

Blog ini kene update gak sebabnyer kalau korang masuk google dan taip "ikmsungaipetani" blog ini akan tersenarai sebagai top 10 search entry. So akan jadi kewajiban saya meng'update'nyer secara teratur.

Cuma mintak tolong kengkawan yang lain 4wardkan alamat blog ni, jika anda rasa artikal dalam blog ini menarik. Blog ni bukan hanya untuk ikm sungai petani sahaja, tapi utk semua yang menghargai persahabatan kawan dari zaman sekolah atau IPTA & IPTS.

InsyaALLAH saya akan datang dengan material terbaru.

Assalamualaikum
-Suhaimi Ibrahim-

No comments: