AL-Kisah Punya Introduction

Ini cerita pasal aku? Bukan ini cerita pasal kami. Siapa kami? Kami di sini bermaksud sekumpulan manusia yang berjumpa pada Jun 1996 - Dis 1997 di utara tanah air. Ini cerita kami penuntut IKMSP. Institut Kemahiran Mara Sungai Petani, Sungai Petani kat mana? Buka buku geografi.. hahahaha

"paling penting sekali.. PERSAHABATAN. Blog ini pun atas sebab menghargai PERSAHABATAN. Sebelum pergi lebih jauh aku nak mintak maaf kalu ade tersinggung bahasa. Disini akan"


Monday 26 January 2009

Kad matrix



















kad matrix, benda pertama yang aku dapat masa buat pendaftaran di hari kemasukan. Aku masih ingat lagi di meja pendaftaran. "awak ambil jurusanLSB kan?". LSB? ape benda tu. LUKISAN SENI BINA daaa..aku ingat LeSBian. Maklumlah masa tu zaman jahiliah.


Masa skolah dulu kalau pakai name tag pun payah,apatah lagi kad matrixlagi la degil. Bermacam peraturan, tak pakai tak leh masuk library,Keluar makan dan nak masuk balik kampus kene tunjuk kat pak guard.Walau aku pun tak gemar kad matrix, ironinya kad klasik ini masihtersisip rapi dalam album ganbar kenangan IKMSP.

Masa junior year pakai kad matrix ni macam pakai underware, wajip ade.Takut dan kalut betul, siap patah balik dorm la kalau tertinggal. Tapi bila dan senior, ehemmm pakai gak. tapi terbalik kan muka atau pakai dalam poket. Tanya sikit.. Kad aku ade lagi, kad korang ade?? ;)


p/s. gambor anak sape ni?? Lu pikir la sendiri.

No comments: